Misslyckat!!

Igår hjälpte min käre man mig att slinga håret....resultat?? Till att börja med hade T lite svårt att hålla sig för skratt när han såg mig smyga omkring i slinghättan. Sedan tog det ca en och en halv timme att pilla ur slingorna....T är noggrann. Så han fick ut större delen av håret faktiskt...så med tanke på att det inte är så stor mängd slingfärg med i förpackningen, är ju inte tänkt att täcka hela året så är resultatet inte så konstigt. Jag är ljusblond i vissa slingor, men bara en liten bit....sedan drar det åt mer orange/röd/brun......jag är inte nöjd. Men T ska ha stort tack för han kämpade på som bara den....hihi.

Snart kommer syster hit och hon ska få ta bilen och åka ner till Åkrahallen som tack och lov öppnar 8 och köpa mörk hårfärg....håller tummarna att det blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha ..... Det var roligt att läsa. Jag drog verkligen på munnen :). Hoppas det blev bättre med den mörka hårfärgen. Kram!

2009-05-14 @ 20:55:11
URL: http://appelblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0