Vattkoppor.

Förra söndagen på väg hem från Skara, kände A att han hade en prick i nacken, jag trodde bara att det var en liten plita, men på tisdagsmorgonen när han vaknade så var hela han full med vattkoppor. Vi hade ju åkt till Heby till våra goda vänner ett par veckor tidigare för att smitta ner oss....har varit osäker på om han har haft det förut, flera gånger har han haft svårdefinierade prickar. Men nu är jag HELT säker han har inte haft vattkoppor tidigare.

Det lev en lindrig släng ändå, visserligen är hela A full med blåsor, men de kliar inte och han har bara haft lite feber.
Nu väntar A på att hon oxå ska få "vattenkoppor", hon frågar spänt varje morgon....-Mamma har jag fått "vattenkoppor" nu.
Men de enda prickar hon har är myggbett.

Ikväll är det grillkväll ute på klubben, först ska jag vara taxi till Vittinge åt syster med väninna som ska på fest.
Imorgon är det stora dagen, A fyller 7 år! Han har längtat och räknat ner, så nu äntligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0