11 dagar.....och en enorm städlust pockar på!!

Ja vart jag än vänder mig härhemma så ser jag hur mycket det behöver städas.....köksfönstret är det knappt så att jag ser ut ifrån och på golvet ligger det smulor överallt. Tvätten väntar på att bli hängd och jag är sugen på att slänga ihop en liten kaka oxå, men innan dess lär jag göra lunch till mig och lilla fröken och när Anton och Viktor kommer hem med bussen idag har jag lovat att vi ska ner till stora lekparken en sväng.....fullt upp!! Men det är härligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen!!! Nu är de nog dags:D när man börjar baka och greja då du, då sätter de snart igång ska du se haha

2009-09-10 @ 13:42:28
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0