39+0

Så här länge har jag inte varit gravid förut, och då har jag ens inte gått över tiden ännu, fy sjutton säger jag!! Jag vill snusa bebis nu. Vi var till barnmorskan imorse, allt såg bra ut, jag hade lite högt blodtryck, men det låg inom gränsen i allafall. Bebis hjärtljud lät bra, och den har fixerat sig långt ner i bäckenet ( jo tack jag känner det! ) Sedan kände hon efter och jag är öppen ,5 cm och tappen är väldigt mjuk, sedan fick jag en hinnsvepning, och det kan göra så att det sätter igång om vi har tur.
Så nu vill jag att alla som läser håller tummarna, själv ska jag skära upp den färska annanasen och brygga riktigt starkt kaffe och eventuellt ta en promenad på eftermiddagen.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej spännande för Alva när hon var med idag, Grattis på 2årsdagen, men nu kommer bebbisen snart om hon barnmorskan pillade lite tror jag kram

2009-09-15 @ 17:05:56
Postat av: Malin

Hej vad spännande, blir nog en bäbis inatt. Jag går upp 3.30 i natt så ring mig om det blir något är så nyfiken. Grattis till 2 års dagen idag. kram

2009-09-15 @ 19:18:28
Postat av: Mari

Ananas kan sätta fart om den är riktigt färsk. Den serveras inte till eventuellt gravida för den kan avbryta den då, hörsägengenom min syster. Tryck på. kram från apotekstanten

2009-09-15 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0