Blodtryck

Idag kvart i tolv är det dags för barnmorskan igen för att ta om blodtrycket som ju i tisdags var för högt, 150/100, det tyckte hon inte om. Inte jag heller, har nu varit nervös och målat upp en massa hemskheter för mig själv......usch!! Men det kommer att bli bra emellan alla läskiga tankar försöker jag klämma in lite lugn andning och positiva tankar.

Igår kväll låg jag i badet med tända ljus och musik i en och en halv timme, det var underbart, sedan gick jag och lade mig vid nio, det behövdes, jag sov som en prinsessa hela natten!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej skönt med ett så långt bad, Men det är nog inte något att vara orolig för vila mycket, vi ses snart Tindra väntar på Alva kram

2009-09-24 @ 09:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0