Hemma!!

Igår kom vi hem, det var skönt. Jag ville vara kvar på BB tills jag såg att amningen kom igång ordentligt, och nu funkar allt som det ska. Sebastian fattade galoppen på en gång, om han får som han vill så ammar han hela tiden.
Just nu ligger lilla grodan i soffan i amningskudden och myser, jag känner mig riktigt utvilad, han sov faktiskt riktigt bra mellan amningarna inatt, inte som på BB då han snuttade HELA tiden och bara blev arg när det inte kom något.


            En något skeptisk Sebastian på väg hem.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad söt han är sebastian. Många grattis kramar till den lille..

2009-09-30 @ 09:58:31
Postat av: Lena

Det var en liten sötnos! Grattis en än gång på er. Ha de´ gott! Kram!

2009-09-30 @ 15:25:52
URL: http://appelblomma.blogspot.com
Postat av: Farmor

Bra att du tycker att det är skönt att komma hem,Vilka fina kort på sötnosen, Vi ses på Lördag kram på er hela Fam.

2009-09-30 @ 17:15:50
Postat av: Mari

Jättesöt, kom in så får vi lukta. Det syns att det är era barn väldigt lika de andra två. Kram mari

2009-09-30 @ 19:16:59
Postat av: Anonym

Å mosters bebbeSebbe! Supersöt, precis som sina syskon! Saknar er, snart kommer vi! kramar

2009-09-30 @ 20:46:32
URL: http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Malin

Å vad söt han är, längtar till helgen när vi kommer och grattar er. När får vi komma? Tänkte gratta dig Sebastian och Alva, vi har lite här hemma och göra så jag tar alla er samma dag. längtar så mycket kram kram

2009-09-30 @ 23:16:45
Postat av: Anna Eriksson

Underbart! Grattis och Lycka till! Anna

2009-10-01 @ 07:59:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0