Hurra, hurra!!

Idag fyller pappa år så på eftermiddagen ska vi ta en sväng till gåvan och grattar honom lite. Det hade ju varit roligt om det hade kommit en bebis idag, men det har det alltså inte.
Mellan två och fyra inatt hade jag förvärkar, ganska regelbundet, men sedan lugnade det ner sig. Med Alva kommer jag ihåg att jag vaknade klockan fem och fick en värk och visste på en gång att det var på riktigt.
Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli några falsklarm, men det är väl kanske som de flesta säger att trean kan vara en riktig luring...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra till pappa!:D ska ringa honom snart, har skickat ett kort också...

Vilken liten luring du har magen!:) stor kram på er<3

2009-09-11 @ 16:04:20
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0