Så var det måndag igen.

Nog trodde jag att jag skulle sitta här och snusa på en liten bebis nu, men nehej då! Tydligen har vi inte riktigt samma syn på saken min lilla inneboende och jag. Jag känner mig alldeles redo och lite till men vi är inte överens för det kommer inte en enda ond liten värk...tänk vad knäpp man kan vara, nu sitter jag här och längtar efter smärta.

Igår var det de avslutande matcherna i Antons fotbollssäsong, de vann den första matchen och förlorade den andra, men i den matchen gjorde Anton ett av målen...!!!! Oj, oj vad nöjd han var, och jag stolt!
Alva och jag kunde inte stanna och titta på sista matchen, hon skulle på gympa eftersom det var söndag så det blev kullerbytor och split och spagat för hela slanten under två timmar.

Kom igen nu då......hit me and hit me hard!!! ( värkarna alltså )

Kommentarer
Postat av: Emma Jobb

Ja tycker oxå att den ska ut nu!

2009-09-14 @ 10:21:47
Postat av: Malin

Hej jag väntar också på att ni ska få, längtar, ska bli så kul. Min kompis Terese är gravid, hon ska ha i mars. Tindra vill med ha bäbis, vi har lite och stå i innan kan man säga, du såg ju bilderna på huset. hälsa och lycka till

2009-09-14 @ 19:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0