Slemproppar och glada miner!

Ja, tänk vad en liten slemmig hög i trosan kan få dagen att te sig så mycket ljusare...slemproppen är ett slags skydd som sitter för livmodermunnen och som släpper när det börjar närma sig förlossning!!! Tjohooo, nu är det inte en evighet kvar i allafall, kanske att det blir innan den 21 ändå. Inatt drömde jag att vattnet gick, jag kröp omkring på vardagsrumsgolvet och tjöt av skratt och vattnet skvalade om benen, ojoj.

En liten rättelse från gårdagens inlägg, jag är öppen 1,5 cm inte 5 cm som det stod, hade jag varit så mycket öppen hade jag varit på förlossningen.

Nu är det bara att vänta och se om det händer något under dagen, ska dammsuga lite under tiden, sedan ska vi ner på stan en sväng och ikväll är det föräldramöte, så det är fullt upp. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Lycka till! Kram Anna

2009-09-17 @ 07:24:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0