Solen kan verkligen göra underverk!

Idag känns det lite bättre, igår var en liten svacka......kände mig trött och frustrerad hela dagen. Hos barnmorskan fick jag veta att mitt blodtryck var lite för högt, fick en ny tid imorgon. Det lät som att om det är lika högt då, skickar de mig till västerås. Det låg på 150/100, även efter att jag hade vilat. Men jag vet inte hur mycket jag kunde slappna av för jag låg och funderade och oroade mig därinne i rummet, kände efter om jag kanske mådde lite illa, var lite yr, så det slutade med att jag blev alldeles högröd i ansiktet och började andas snabbt och nästan fick lite panik......inte så bra för trycket kanske.

Jag hade inte öppnat mig mer, fortfarande 1,5 tappen 2 cm och väldigt mjuk, huvudet hade gått från fix till ruckbar......suck!!

Nu har jag lite molande värk, lite sammandragningar så vi får se var dagen slutar....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0