Söndag och en dag kvar....

Igår hann jag inte med att skriva någogt inlägg, det var fullt upp ändå. På förmiddagen var vi ute på Isätra och kikade på hemmatävlingen, tänkte att en massa brummande och stående hela dagen skulle få igång något.....icke!

Sedan drog vi iväg till Västerås med Antons fotbollslag och besökte Busborgen, tänkte att jag kunde leka ut lillen, men efter att ha stått och gått en hel förmiddag så hade jag så ont i ryggen och fogarna så det enda jag rörde mig var på väg till och från toaletten under de två och en halv timmar vi var där. Vi hade ju nära till förlossningen och en hel drös med föräldrar som kunde ta med sig Alva och Anton hem till Sala, men inte kom det igång för det.

Nu tänker jag inte försöka längre, har insett att lillen kommer när han kommer ( vi tror ju att det är en han ) Så nu sitter jag här med en god kopp kaffe, ska nog ut i det vackra septembervädret en sväng sedan och bara njuta av hur det bökar runt därinne.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0