5 månader idag!

Tänk vad tiden går fort, redan 5 månader har gått sedan Sebastian föddes. Från att vara ett litet paket som bara åt och sov till att vara en väldigt nyfiken, glad och pigg liten kille. Han pratar och vill vara med överallt, allra bäst är förstås när Anton eller Alva kommer och busar. Skötbordet är oxå en favoritplats, där hänger kaninen och tigern dem pratar han för fullt. När vi sitter vid matbordet och har lille S i knät så får vi passa tallriken eller koppen, annars kommer en liten hand och rycker dem till sig.

Pencillinen går för övrigt alldeles utmärkt att peta i den lille mannen, han sprattlar vilt med armarna när han ser sprutan komma och gapar glatt, det är ju bra så länge det är så, jag kommer ihåg när Anton var liten och skulle få Kåvepenin, vi fick sitta och hålla fast honom och tvinga ner medicinen som ganska snabbt spottades ut igen.
Nu ska vi ha en riktigt skön fredag, imorgon är det dop!

Sebastian  1 dygn     
Sebastian 5 månader









Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, det hemsk vad tiden går fort när man ser sina små växa o knacka. Min lille plutt blir ju 5 månader om ca 1 v ..... Ja, dessutom har jag börjat sett att sessorna mina blir stora oxå, de e inte klokt att tiden bar säger "Svisch" :). Ha de gott!!! Så, syns vi imorgon! Kram

2010-02-26 @ 10:21:54
URL: http://appelblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0