GUUUULD!!!

Grattis Charlotte! Härligt med ett guld i OS. Själv började jag min OS-satsning nu ikväll, tänkte satsa på löpning, jag gick ut med en löprunda på ca 1,5 km.....joggade inte mer lunkade, men för att vara den första rundan på ett eller två år så är jag supernöjd. Något OS blir det nog inte heller, men jag gör det för min egen skull. Känslan som jag har i kroppen nu är helt underbar!

Idag har vi bakat semmelbullar, imorgon är det ju fettisdagen, då kommer Pappa, Emma och Vanja och Sune på kaffe och semla, mums!!

Vi tog även en sväng till Gåvan och lämnade en klänning till mamma som hon ska ha med ner till Annika imorgon. Tobias mår bättre, han var hemma idag från jobbet, med tanke på att allt han både drack och åt igår kom upp och att han sov nästan hela dagen så behövde han vila en dag.

Alva hostar fortfarande en del, men är feberfri i alla fall, men jag tror att hon får vara hemma från dagis imorgon ändå.
Anton ska vara med i småstjärnorna i skolan, han och Viktor ska dansa och Noah ska sjunga, Anton ville att jag skulle ringa till skolan för att fråga om han fick  ha sin rapparkeps på sig, men jag sa att han kan fråga fröken imorgon.

                                                        

Kommentarer
Postat av: Lena

Nämen, var skoj att du oxå har börjat jogga .....Nu bidde jag gla i mitt löparhjärta =) ..... Tjejmilen????;)

Kram Lena

2010-02-15 @ 21:25:51
URL: http://appelblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0