Läkarbesök.

Var till läkaren med Sebastian på förmiddagen. Han lät bra i lungorna, men var lite röd i örat så hon skrev ut pencillin. Vi kan avvakta med att hämta ut den, för hon tyckte att han var ganska  oberörd ändå, men om febern stiger eller om han verkar få mer ont så kan vi hämta den imorgon eller torsdag.

Grattis grattis moster Annika som har fått jobb hela sommaren, det gillar vi!!

Nu ska jag hämta en liten pärla på dagis, lilleman får stanna hemma, jag menar han blir ju 5 månader här på fredag så det är på tiden att vi börjar öva honom på att vara ensam.......nej, nej, moster Emma är här så hon stannar här.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Och här har jag minsnn missat att du uppdaterat:) fy på mig, men nu du ska jag hålla bättre koll:) stoor kram

2010-02-25 @ 17:28:18
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0