Phuhhh!!

Äntligen urpumpad, ja inte efter ett svettigt gympapass, men mina boobs är tömda. Lille S fick sitt sista mål innan jobbet halv nio och när jag vid 11 tänkte pumpa ur, så saknades en del till pumpen, den hade blivit kvar hemma...:(. Så T och S kom efter min lunch med den lilla gummiplutten och sedan kom en drös med kunder så halv tre då det gått sex timmar kunde jag smita iväg........gudomligt!!

Har inhandlat en overall, en tredelad dress med body, tröja och byxor samt en halskrage åt lille S, allt för 350 kr!! Jo ni läste rätt, jag har hittat en ny favvoaffär, en outlet mitt i Sala, lite rörigt, men oooooo så bra priser och fin kvalité......kan jag verkligen rekomendera!!

Ha en bra fredag.....myyys riktigt ordentligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0