Så var det över!

 Igår skulle vi ha haft dop för Sebastian, men vi fick ställa in, för jag åkte på magsjuka.....bläh!!
Idag känner jag mig mycket bättre, magen kurrar, men idag är det för att den är hungrig.
Sebastian hade feber och var oxå hängig igår, så nu är det bara att boka et nytt datum, den här gången ska vi försöka få dit den prästen som har döpt både Alva och Anton  och som även vigde mig och Tobias. Hon har varit sjukskriven, men jag pratade med henne för en stund sedan och jag skulle återkomma när jag hade ett datum.....håller tummarna!

Anton och Alva är hos Marinette och Kenneth och leker, Alva har varit där sedan i torsdags, nu börjar jag längta lite efter henne.

Jag viker tvätt och skrotar runt i mina sköna tofflor, ska snart ta mig en kopp té och fortsätta med tvätten.

En liten bild på en kille som inte vill sitta och slappna av i babysitten, utan vill fram och iväg!!                  

                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0