Snö, snö, snö!!

Räcker det inte nu? Var ska all snö ta vägen när den smälter, känns som om det kommer bli översvämning lite överallt om det ska fortsätta såhär. Och det kommer det att göra enligt de som kan väder.

Idag om en timma ungefär ska Alva köra vasaloppet här nere på torget, jag bara hoppas att Lennart kommer idag så att jag kan gå ut och heja!! De har spårat upp en bana på 150 meter och alla barn upp till 10 år får vara med och åka, så Anton hoppas att Tobias kan ställa om skidorna så att han oxå kan åka.

Lille S är dunderförkyld, han har ingen feber, men riktig tjock slemmig hosta, jag vill bara vara hemma och hålla min lilla pluring i famnen. Hoppas han snart blir bättre. Anton och Alva är oxå förkylda, så han har väl blivit smittad av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0