Sockerdipp......

Nu har jag precis avslutat en orgie i Bravokola......som egentligen är tänkt för våra kunder, hoppsan!! Men när den första sega kolan har hamnat i magen så är suget efter mer såååå stort. Ändå har jag hållt mig väldigt bra dessa dagar, jag åt några förra lördagen när jag jobbade, och sedan har jag inte tagit någon förrän idag, fredag. Det började med att jag hittade en kola som var halv, då sa chefen att en del är halva......så den åt jag upp och sedan var det kört.

Så nu blir det ingen kola imorgon......även fast det är lördag.

Återigen, ha en underbar fredagkväll.......säger bara en sak: Solsidan!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack! ja eller hur, varje dag händer det grejer :) man kan itne göra annat än njuta av gullegrisarna!

2010-02-20 @ 10:42:40
URL: http://sannahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0