Tröööötttt

Ja ojoj vad trött jag är!! det känns som om jag snart somnar stående och det tror jag inte att Lennart uppskattar.....hihi.
Nu är det imorgon och lördag kvar av min lilla visit här på jobbet sedan går jag hem till min lille prins. Han är så go, ja, självklart är mina stora troll oxå underbara! Lille S brukar oftast somna vid mig i soffan när han ammar, om jag sedan försiktigt smyger över honom till Tobias när jag ska gå och borsta tänderna så vaknar han ganska ofta, och är kinkig, då går T med honom till badrummet där jag står och han skiner upp som en sol.....lille gubben.
När T har varit borta en hel dag på jobbet och kommer hem så skiner S oxå upp som en sol när han får se pappa. Anton och Alva gör honom oxå alldeles lycklig, det är så härligt att se.

Nu vill jag bara hem och sova, tror det blir en tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0