Livet är underbart!!

Jag fick bara en sådan känsla att allt är så bra. Kaffet smakar bra, tvätten hänger ute, vi hade en bra morgon innan dagis och skola, även fast solen är bakom molnen så känns det bara bra.

På spisen puttrar en kulinarisk räksoppa med ärtor morot och räkor, som lilleman ska få smaka till lunch. Känns som att gröten står honom upp i halsen, eller så tycker jag, han smaskar i sig den gladeligen. Men jag känner mig nöjd om jag lagar lite mat till honom så att han får utöka sina smaklökar lite.

Ikväll är det fotbollsträning för Anton, Alva ska ut till Tilde och rida, eller köra hennes häst. Jag och Sebastian hänger med på en promenad om vädret håller i sig.

Nu tog det stopp......hoppas ni har en bra dag!!



Den här dagen som kortet togs hade Sebastian provat att äta mossa.....på tal om kulinariska upplevelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0