Spännande helg!

Äntligen!! Nu har hemligheten jag burit på ända sedan nyårsafton blivit känd.......i lördags skulle vi på dop. Lille Alvar skulle döpas, men vad ingen annan visste förutom jag, prästen och kantorn var att Addam och Lena tänkte överraska med ett bröllop.

Förra måndagen kidnappade jag Lena och tog med henne på en liten picknick i stadsparken i Uppsala och sedan gick vi på bio, det blev en lugn liten möhippa men ooo så trevlig.

Jag och Adam sjöng på dopet/bröllopet, och vi hade även spelat in en skiva med sångerna, men  inte förrän vi stod i kyrkan och för andra gången sjöng igenom " För kärlekens skull " sa Adam: Du syrran, det här är väl ingen dopsång?  ........hihihi, nej sa jag.

Det var ett väldigt fint dopbröllop och jag fällde några tårar, hela familjen Olsson var så fina.

Idag firar vi här på Stampers, Anton fyller 8 år.....Hurra, hurra, hurra!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, du o din bror sjöng så fint! Kram <3

2010-06-01 @ 09:17:11
URL: http://blogg.mama.nu/mammale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0